Emitem prezentul aviz în temeiul art. 13 din Regulamentul (UE) 2016/679 (în continuare, „GDPR”) privind protecția persoanelor fizice și prelucrarea datelor cu caracter personal ale acestora.
Scopurile și temeiurile juridice ale prelucrării
Datele dumneavoastră cu caracter personal sunt prelucrate de către ACELLUM S.R.L. în scopuri legate sau instrumentale pentru recrutarea de candidați, și anume:
- Înscrierea prin intermediul zonei rezervate, în care puteți să vă înregistrați și să vă trimiteți CV-ul, precum și să îl actualizați, să îl modificați sau să îl ștergeți. Vi se vor trimite credențiale care vor fi păstrate în acest scop.
- Urmărirea și recrutarea de personal, cu sprijinul unor mijloace pe suport de hârtie, informatice sau telematice adecvate pentru a garanta că prelucrarea datelor rămâne sigură și confidențială.
Prelucrarea, care este necesară pentru punerea în aplicare a măsurilor precontractuale adoptate la cererea dumneavoastră, se bazează pe principiile corectitudinii, legalității, transparenței și protecției vieții private și a drepturilor dumneavoastră; consimțământul dumneavoastră este necesar numai dacă dezvăluiți informații personale aparținând unor categorii speciale (de exemplu, faptul că aparțineți unui grup protejat sau că sunteți membru al unui sindicat).
În funcție de scopul prelucrării, după cum vă explicăm mai jos, datele personale prelucrate vor fi în general, după caz, următoarele:
- datele de identificare (de exemplu, numele, prenumele, imaginea, limba și țara din care interacționați cu noi, informațiile de contact etc.);
- informații economice și de tranzacționare (de exemplu, informațiile privind plățile sau pe cele privind cardul bancar, informații despre achiziții, comenzi, returnări etc.);
- datele privind conectarea, geolocalizarea și navigarea (de exemplu, datele de localizare, numărul de identificare a dispozitivului sau ID-ul de publicitate etc.);
- informații comerciale (de exemplu, dacă sunteți abonat/ă la newsletterul nostru);
- date privind gusturile și preferințele dvs.
Colectăm și prelucrăm datele dumneavoastră atunci când interactionati cu Societatea prin intermediul Site-ului, respectiv informațiile pe care ni le furnizați prin completarea formularului de contact de pe Site.
Datele cu caracter personal pe care le colectam prin intermediul formularului de contact si ulterior prelucram sunt: [nume] [prenume] [adresa de email] [numărul de telefon de contact] și o serie de date cu caracter personal opționale pentru a facilita prestarea serviciilor sau livrarea produselor: [compania] [adresa poștală] [data calendaristica] [oraș/locație].
Pentru a răspunde solicitărilor sau cererilor pe care le faceți prin intermediul canalelor Serviciului Clienți, vă informăm că prelucrăm numai datele personale strict necesare pentru a gestiona sau a soluționa solicitarea sau cererea dvs. Dacă ne contactați telefonic, este posibil ca apelul să fie înregistrat în scopul creșterii calității și pentru a vă putea răspunde la solicitare.
Considerăm că avem un interes legitim să răspundem solicitărilor sau întrebărilor pe care ni le adresați prin diferitele mijloace de contact existente.
Înțelegem că prelucrarea acestor date este de asemenea în avantajul dvs., deoarece ne permite să vă putem ajuta în mod corespunzător și să vă răspundem la întrebări.
Când ne contactați, în special, pentru gestionarea incidentelor legate de comanda dvs. sau de produsul/serviciul achiziționat prin Platformă, prelucrarea datelor dvs. este necesară pentru executarea contractului de vânzare-cumpărare.
Dacă accesați Platforma noastră, vă informăm că vom trata datele dvs. de navigare în scopuri analitice și statistice, adică pentru a înțelege modul în care utilizatorii interacționează cu Platforma noastră și cu acțiunile pe care le implementăm pe alte site-uri și aplicații, astfel încât să ne putem îmbunătăți serviciile.
Vă oferim posibilitatea de a candida repede și simplu online prin pagina noastră de internet pentru ofertele de posturi publicate (https://acellum.ro/cariere/). Pentru a putea prelucra candidatura, întrebăm anumite date în mod obligatoriu. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu o steluță(*). Aceste date aparțin categoriilor de date de identificare personală, adresă și candidatură. Dacă nu ne puneți la dispoziție datele obligatorii, din păcate nu puteți candida la Acellum S.R.L. Dacă ne comunicați numai datele obligatorii și în plus mai faceși alte declarați, aceasta nu duce la dezavantaje în procedura de candidatură. Noi utilizăm datele tale exclusiv pentru prelucrarea candidaturii dvs.. Prelucrarea datelor cu caracter personal are loc pe baza acordului dvs. respectiv pentru decizia privind motivarea unei relații de angajare (art. 6 I 1 a) și b), 88 I Regulamentul UE privind protecția datelor). Datele cuprinse ne permit să evaluam candidații și să îi putem contacta. Datele introduse și transmise de dvs. pot fi vizualizate exclusiv de angajații noștri competenți din departamentele noastre de personal și de acei angajați și departamentele de specialitate și reprezentanți după caz al comisiilor participante (consiliu de administrație, reprezentantul persoanelor cu handicap grav), care participă la ocuparea postului respectiv.
Perioada de păstrare a datelor
Datele dvs. personale vor fi utilizate pentru procesul de recrutare și vor fi păstrate pentru o perioadă maximă de 24 de luni. După expirarea acestei perioade de păstrare, datele dvs. vor fi distruse sau transformate în date anonime.
Natura furnizării de date și consecințele refuzului
Furnizarea datelor este necesară pentru a îndeplini scopurile menționate mai sus, deoarece fără acestea compania noastră nu ar putea evalua profilul dumneavoastră.
Categorii de destinatari
În scopurile detaliate mai sus, orice date colectate și prelucrate pot fi dezvăluite personalului intern autorizat să le prelucreze în cadrul atribuțiilor sale, precum și următoarelor entități externe:
- orice companii sau terți implicați în recrutarea de personal;
- profesioniști sau societăți de servicii care lucrează în numele societății noastre, în special societatea care găzduiește și furnizează platforma web, prin intermediul unui serviciu bazat pe cloud, care permite Acellum S.R.L. să prelucreze datele și să stocheze CV-urile.
În cazul în care aceștia prelucrează date în numele societății noastre, acești destinatari vor fi desemnați ca împuterniciți de prelucrare a datelor prin contract sau printr-un alt acord legal.
Transferul de date către o țară terță și/sau o organizație internațională
Datele dvs. cu caracter personal nu vor fi transferate către nicio țară terță din afara UE.
Drepturile părților interesate
Aveți dreptul (a se vedea articolele 15-22 din GDPR) de a solicita Companiei noastre accesul la datele dvs. personale și de a le rectifica dacă sunt inexacte, de a le șterge sau de a limita prelucrarea dacă sunt îndeplinite condițiile, sau de a vă opune prelucrării lor în interesul legitim urmărit de Compania noastră. De asemenea, aveți dreptul la portabilitatea datelor pe care le furnizați dacă acestea sunt prelucrate prin mijloace automatizate, fie pe baza consimțământului, fie pentru executarea contractului.
Aveți dreptul de a vă retrage consimțământul pentru scopurile prelucrării care pot necesita acest lucru, fără a aduce atingere legalității prelucrării efectuate până la această retragere.
De asemenea, aveți dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (Autoritatea română pentru protecția datelor).
Părțile responsabile de prelucrare
Operatorul de date este ACELLUM S.R.L. Calea Buziașului 11 300714 TIMISOARA (TIMIS) ROMANIA, care poate fi contactat prin intermediul următoarei adrese:administrativ@acellum.ro